„Kad bi čovek mogao ovako trljati i svoj stomak, pa da se oslobodi gladi.“
Diogen iz Sinope, onanišući.

Jutros , pijući kafu, cigareta mi se zalepila za donju usnu, a prsti kojom sam je obuhvatio, vođeni prvobitnom namerom skliznuše niz njeno telo prema usijanom vrhu. Užarena glava se raspade, a delove osetih u tkivu kažiprsta kao strašan bol. Malo kasnije, gledajući ga onako ružičastog pod mlazom hladne vode setih se davnog događaja.

Živim u suterenu. Kad stojim, do grudnog koša sam ispod nivoa zemlje. Prozori dnevne sobe su u dvorištu, desetak metara udaljeni od ulice. Počinju dvadeset santimetara od nivoa tla i visoki su metar. Iz sigurnosnih razloga imaju četiri vodoravno (da bi se izbegla perspektiva ćelije) zavarene rešetke.
Jedne letnje večeri ležao sam i meditirao kad začuh prigušene glasove i ugledah dve siluete kraj prozora. Ulično svetlo je bilo oskudno, ipak, jasno sam video mladića i devojku u strasnom zagrljaju. Mladić je prislonio devojku uz prozor , zadigao joj suknju i počeo da skida gaćice.

-Nemoj, neko živi ovde – nećkala se.
-Ma jok, to je podrum.

Popustila je i ostala bez donjeg veša. On je uhvatio za guzove i spustio na najvišu rešetku, dok ga je ona obgrlila nogama oko pojasa. Nekoliko puta je promašio dok najzad nije prodro u njenu utrobu. Osetio sam uzbuđenje. Penetracija se dešavala tridesetak santimetara od mog nosa. Provukao sam ruku kroz rupu u zavesi i pažljivo, pazeći da ne dodirnem njegove šake uvukao prst u devojčin anus. Jeknula je i počela žešće da vrti zadnjicom. Drugom rukom sam spustio trenerku I pažljivo , sa dva prsta počeo da se samozadovoljavam. Morao sam da održavam sinhronizaciju pokreta obe ruke hirurškom preciznošću da se ne odam. Vrlo brzo sam svršio, kao da me protresao epileptični napad. Izvukao sam prst iz njenog debelog creva , I drhtavih nogamu, sa trenerkom srozanom do kolena, sitnim koracima gejše doteturao se do kreveta i strpoštao se u njega

Trgao sam se pred zoru, okrenuo na drugi bok, pomirisao kažiprst, pa zadovoljan, ovog puta duboko zaspao.

