– I najgora nedaća je bolja nego najbolja daća.

– U životu je najvažnije imati sreće – na TITANIKU su uglavnom bili zdravi i dobrostojeći.
— Koga nema bez njega se množe.

-Koga nema zbog njega se množe.

-Mi smo na dnu, a ima i gore.

-Dva oka u glavi ne mogu da se gledaju.

-Vodili smo građanski rat u primitivnoj zajednici.

-Prvo klekni pa reci pop.

-Ne znam da li sam šizofrenik, nemam kvorum.

-Ako se svugde osećaš kao kod kuće hitno se okupaj.

-Bolje je biti pametan i bogat, nego glup i siromašan, jer ništa ti ne vredi što si glup ako si siromašan.

-Oni sa čvrstom stolicom određuju zatvor.

Kad mi kažu da sednem: sešću, kad mi kažu da legnem: Lešću.

-Cigareta je iz pakle izašla.

-Dobio sam batine zbog sekine.

-Lala kad je hipohondar je zdravo bolestan.

– Na sve što gmiže nešto se diže.

– Mačka uvek pada na noge, a parče hleba na paŠtetu.
– Ahil je bio junak sa srcem u peti.
– Debela Berta je bila top model.
– Niko nije toliko ružan da bude svakom ružan.
– Batina je iz raja izašla sa paklenim namerama.
– Svake noći spavam sa drugom ženom – opet sam se oženio.
– Kad bi mi neko slomio ruku na 3 mesta nikad više ne bih išao na ta mesta.
– Celo leto smo sakrivali dedu od policije – malo u bašti, malo u zamrzivaču.
– Što se babi snilo unuci se zbilo.
– Optimista je neobavešteni pesimista.
– Kad siromah jede pile neko od njih dvoje je bolestan.
– U paklu je veselo, vrag je odneo šalu.
– Ko drugome jamu kopa izađe iz nje.
– Ne brinite, svaka muka ima svoj prst.
– Svaka rđa ima sjajnu prošlost.
– Hipohondru na grobu piše: ‘Šta sam vam rekao’.
– Nepostojanje dokaza nije dokaz nepostojanja.
– To što sam paranoik ne znači da me zaista niko ne prati.

– Paranoik je usamljenik sa bolesnom idejom da neko o njemu vodi računa.
– Počasni plotun je ispaljen u živi zid.
– Prosjaci se razbacuju šakom i kapom.
– Principa ne bi uhvatili da nije ugazio u žitki beton.
– Bolje MARLBORO u džepu nego DRINA u plućima.
-Odlično se sećam šta sam poslednje jeo, kao da je bilo juče.

O-DA O-ČAJNIKU U-BICI I PRE-ČASNIMA

Lako je vama jer znate šta su reči

Vi živite loše

Ja uživam socijalnu pomoć

Vi uživate u sunčanom danu

Ja ne znam da li je nebo vedro ili kofa

Vi slušate Kosovske kosove

Ja ko-som ukoso kosim kosu

Vi ste lakoverni

A ja vam lako verujem

Jer znate šta su reči

Kažete da volite decu

A nabijate mi klince pod nokte

Nazivate me kukavicom

Mada i vi skrivate jaja

Meni je grlo u jagodama

Vama su jagode u grlu

Ja imam veru u život

Vi u krevetu

Ja sa rečima vodim spor

Vi ga ubrzavate

Vi uživate u toplim domovima

Moju ste decu smestili u  popravne

Jedete iz srebrnih sudova

Dok ja svoje sudove branim po sudovima

Namestili ste mi zatvor

Jer sam imao proliv

Moje ogorčenje je sve šire i duže

Jer mi spremate uže

Meni se bliži kon(op)ac

A vi ste odani svom kraju.

