Ona se odselila – (ne)davno prošlo vreme, a ona se selila – moje trajno trpno stanje.

Ona se opraštala,  ja (ni)sam oprostio (sve ti praštim).

Igrali smo igre rastanka:  kiks-oks principom jesam li..? – nisam li..?

-Jesam li ovo zaslužio? – nisam li ovo trebala ranije?

-Nisam li uložila sve da ovo uspe? – Jesi li uloženo stekla zahvaljujući meni?

-Jesam li te pratio sve vreme? – Nisam li želela da budem vođena?

-Nisam li ti uvek davala za pravo? – Jesi li to radila iz razloga što nemaš stav?

-Jesam li ..? – Nisam li..? – Nisam li ..? – Jesam li ..?

Boli me – ne voli me – glava – pismo – par – ne par:  i pade glava preko pisma na nepar.

Otišao sam do žbuna da se olakšam i gledao kako odlazi. Kad je zamakla iz vidokruga video sam šta radim i tog trenutka sve mi je postalo jasno, baš kad je ostalo kasno ( bAnalna rima formule za kliše):

Noću, na me(n’)sečini, kada se piša, ne izGLEDA li to neKAKO DRUGO-JAčije – kao da bešika prosipa biSERE?

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

