–  Ko je to bio?  –  upitala je nakon što je čula kako je zalupio slušalicu.

–  Tvoj ljubavnik –  odgovori dovoljno glasno i jasno da nadjača muziku sa radija.

Zvuk seckanja luka i pevušenje  naglo su zamrli iz kuhinje.

– Tvoj ljubavnik, rekao sam,  prekinuo je vezu kad je čuo moj glas – povika   nakon što je utišao i muziku.

Sad već iznerviran  tišinom potvrđenom  i njenim ćutanjem besno je krenuo prema kuhinji.  Dugo potiskivani očaj i sumnja pretili su da kulminiraju nemoćnim besom…

I šta da vam pričam,  sve dalje ne  miriše na dobro,  a siguran sam da se upravo sad nekima događa baš takva situacija…

Neka vam oni ispričaju,  ja ne mogu od suza – upravo seckam luk,  spremam večeru za moju ljubav,  samo što nije stigla.  A upravo mi i zvoni telefon.

***************************************

‘Bože, daj mi snage da promenim ono što mogu, daj mi mir da podnesem ono što ne mogu da promenim i daj mi mudrost da to dvoje uvek mogu da razlikujem.’

