– Izvini, ne znam šta mi je.

–  Ne brini opusti se…

–  Kako da se opustim posle fijaska.

–  Pa dobro, biće bolje sledeći put, dešava se…

–  Da, i koliko ćeš mi to još puta reći? Dešava se drugima, meni nije nikad.

–  Koliko god bude bilo potrebno…

– Tako si dobra i pažljiva. Sa drugima mi je išlo kao iz rukava, sat-dva, najduže dan i svršim bez problema. Ovo sa tobom traje već par nedelja i ne nazirem kraj. Muči me to, rastrzan sam… A tako bih hteo da te predstavim mojim prijateljima doteranu, srećnu i lepu, da zablistaš pred njima…

–  Jesam srećna i zadovoljna. Ako su ti pravi drugovi prihvatiće me i zavoleti ovakvu kakva sam bez previše ulepšavanja, zavoleće me kao deo tebe – što i jesam.

– U pravu si, šta bih ja bez tebe. Hajdemo, draga moja.

DRUGARI, PREDSTAVLJAM VAM MOJU NOVU PRIČU.

PRIČA1

