Zamislim kako sam upecao nagluvu zlatnu ribicu koja se tako oseća na znoj da ne čuje želje da svet postane bolji koje joj uzvikujem sa bezbedne distance..

Pomislim kako me od cevi sačmare u ustima deli samo prigodna d-mol  pesma..

Zamislim da komšiji za dan penzionera poklanjam novu protezu i on je oduševljen jer se poklonu u zube ne gleda.

Kako ga pitam da li je istina da se njegov sin drogira , a on mi kaže savršenim vokalima kroz novu protezu: ‘U jednu ruku da, u drugu ne. Deca su vam, dragi komšija, Božja kazna zbog grešnog seksa’.

Zamislim kako dekintiran (to ne zamišljam) i očajan sedim (i po kosi)  pRed ordinacijom skupog  €uropsihijatra dr PROZAiKA.

Onda se zasmejem  slatko i bude mi bolje.

I sve mi postane smešno. Čak i kad slušam kako  policija, sudstvo, zdravstvo, prosveta… kad svi traže veća primanja kako ne bi došli u iskušenja mita koje nose te profesije. Pomislim da bi i seksualnim manijacima trebalo obezbediti potreban broj dnevnih snošaja kako zaslužene žrtve kasnije ne bi kukale.

I svestan sam da bi sve to da nije smešno bilo žalosno, ali bude kasno – već me prođu teški trenuci i budem srećniji nego malo pre dok sam bio nesrećan.

-I to nije sve. – govori sa tv-a  prezenter ‘kupite iz fotelje’ – ukoliko u narednih deset minuta naručite naš proizvoi na prozor će vam sleteti grlica zlatnog srca, imaće oči vaše nikad pronađene srodne duše, predstaviče se kao Eva Lipska i otpevati samo za vas:

Nisam očekivala
da će mi telefonirati ptica
i reći
da letimo zajedno na tome svijetu.

I premda sam ja bez krila
a on bez ljudskog lica
čitamo zajednički pokret.

Lektiru postojanja.

 

I kad sve to uspeš, sine moj, doći će onaj gorepomenuti, skupi, što počinje sa  € i tebi platiti da te poSmatra, jer ti si dirka koja daje disonantne tonove ovom piano(m) sVetuI

GoldenHeart1c

