Pa gde baš mene nađe? Prepao si me taman kolko egzibicionista urologa pred penzijom. Odavno je meni jasno da se na sve što gmiže nešto diže, ali moje je gmizanje samo figurativno – biblijsko. Što se smeškaš ko mlada na prvu bračnu noć? Od svih aspekata: psiholoških, fizioloških, bioloških, socioloških, tvojoj je mašti  najbliži baš taj seksološki. Pa dobro, ti si umetnik hedonizma, doktorirao si na temu “U se’, na se’ i poda ‘se”. Jede(ovo se ‘d’ u tvom slučaju okreće stalno u ‘b’ kao rasklimani putokaz za nikuda u oluji) se tebi šta ja trabunjam kad dođem do reči dok ti muljaš svoj omiljeni slatkiš – pihtije, ili kako ih zoveš od milošte: puding od svinje. Posle me kroz dno krigle, preko gutljaja od nikad kraja, prezrivo proučavaš kao pod lupom. Eto, spojio te nesrećan sticaj okolnosti sa budalom koja stalno nešto tupi o nekakvim vrednostima, umesto da upražnjava život  iživljavanjem.

Ali jedno znaj: ne plaća se kurva zato što je došla i odradila šta treba, nego zato što će da ode.

Ja se uzdam samo u to da će svako ko zbori istinu kad-tad u tome biti uhvaćen.

I pričam mu ja tako u sebi jer ne vredi na glas, ogradio se neprobojnom, ljigavom aurom kroz koju ništa ne može da prodre osim mojih misli. Znam da ih oseća i zna.

-Kelner, da platim ovo mUčenje…

Fist_by_pandahaccer

