„Dobro je svako zlo koje nas spaja, a loše je svako dobro koje nas razdvaja“

Šta je sreća? Je li to poželeti nešto  sebi i biti sam srećan? Ne verujem. Ako poželim tebi sreću bićemo oboje srećni, tako se umnožava. Želim da od srećnih drveta ne vidim šumu tuge. Da budem posmatrač sa lepotom u oku uoči boljih vremena koja će doći naočigled onih koji će videti.

Želim da ti dobro stoji trenerka, ruka na dečijem obrazu, usne koje zaslužuješ na svojima… Da se ogledate jedno drugom u zenicama.

Da sviješ gnezdo u njegovom krilu, a on da u tvoje šapuće:“Rađaj mi decu kao kolačiće.“

Da ti dobro stoji pejzaž kojim prolaziš u šetnji i ruka na ramenu koju zaslužuješ.


Da ti lepo stoje suze zbog nečije nesreće i osmeh od svoje sreće uz onoga koga zaslužuješ.

Da imaš manje od onoga koliko poželiš i osetiš sreću uprkos željama jer one bi se izrodile u svoju suprotnost, veruj mi.

Da se tuga loše oseća pored tebe kao što se grip najzad loše oseća u meni (na izdisaju je, ne boj se, neću ga izdahnuti na tebe) :).

Da ti dobro stoji uboga baraka i sirotinja kao što bi ti stajao bal, haljina i staklena cipelica baš kad treba da spadne.

I da usprkos mogućim opasnostima ne bežiš  od onog kog zaslužuješ.

Da te ne pusti onaj ko te zaslužuje.  Jer suviše je onih koji se zaslužuju a nisu se sreli.

Da ti dobro stoji Pepeljuga ko Sneži 7 patuljaka. Da je čvrsto prigrliš pred  ponoć pre nego pomisli da mora otići. Mreškaj joj rebra od srca. Nek ga oseti ko princeza grašak, ali da joj prija. Da od njega zaspi ko od trna Ružica, i kad usni sanjajući žapca rasani je poljupcem princa.

I  budi melem na ranama od čekanja onom ko te zaslužuje kao i on tebi, jer dosta je rastanaka našim zaslugama.

Želim da ti dobro stoji život i ti u njemu.

I ako misliš da sam ova slova posvetio jedinki koja mi posebno i mnogo znači,  znaj da si u pravu – posvećena su tebi koja-ji  ovo čitaš i što vas ih više oseti kao svoje ja ću biti srećniji.

5

