pescanik

Mali Čile iz Rum-unije u Bermudama SAD Češka Peru Rogom Afrike… med i Japan umesto mleka protiv raka… sve u svemu – ništa ni u čemu…

Šta on ima što  nemam ja osim što je velik, lud, beo i zovu ga svet? Ima tebe ‘i to ga izjednačava sa mojom čežnjom’. Ima i mene, ali ja živim u (mikro)svom kao probisvet.

oSećam se na tebe. Nije to miris sveže otpakovanog, već u tebi upakovane raspa(o)rene duše, nenačete. Nema te kiše ni jebivetra koji može da te spere i izduva s mene.  Ne može ni smog protiv tog u meni tvog.

Ruke umrljane krvavim novcem i pohlepom razmazuju se o tvoju čednost Ostavila si mi trag u bespuću i njušim te  bos iz trnja gledajući put zvezda, vodiljo moja.

Koska je bačena, karte odeljene… uski su uleti kada ne počinju sa R.

Ko smo u kosmosu? Mi smo samo karte koje su se očešale u mešanju: ti dama u srcu i ja nebitna brojka bez sreće u detelini s tri lista. Kosmos se odlučio da u toj igri vraga  i Boga moja brojka ne igra (nisam neki šTih), a za tvoje srce  para nema.

Ti si adut u rukama Bogova,  ja dvojka u rukavu đavola koju je greškom spakovao umesto keca.

I čeka đavo da spuste na čoju damu sa srcem pa   da potrefi  skrivenom dvojkom kao kecom. I tad će prevara biti otkrivena, partija poništena, ali ja ću biti na tebi makar i propalom podvalom. I dobro ću ti stajati – za u vek.

Svi-će satovi stati u isti čas i pokazati da je vreme: da se u-poZnamo.

dvojka tref

