Da sam strastveni pušač pred vodom za streljanje – poslednja želja bi bio on…

Da sam narkoman njime bih prkosio krizama do izlečenja…

Da padaš u ambis prihvatio bih te da letimo u njemu do konačnog treska…

Lišio bih ga se i gurnuo te što više sebe jedino da tonemo, a izlaza ima samo za jedno – u tvom video bih svoj spas. Jer ti si prva počela, a ja sam inadžija koji ne zaboravlja spasioca, kad-tad mu vratim s kamatom.

Da, tvoj zagrljaj .  Dotle je došlo ovo s tobom. A počelo je kad sam mislio da je kraj.

Ja sam digao ruke od sebe, ti si vragolasto podmetnula ramena pod njih u svršen čin.

Postala si gips za sve moje  (s)lomove živaca i zato  te osećam  svakim nervom. Ti imaš moć da dodirom ruke regenerišeš sve moje amputirane nade. Da vaskrsneš čak i davno upokojene uzdahe iz zagušenih kaverni. Da se osetim uzvišeno dok kLečim pred tobom jer znam da me nećeš odgurnuti da se skamenim krajputašeći.

Ja sam onaj koji se raduje tvom glasu kako se nije radovao od detinjstva kad bi na raspustu kod babe u selu video sladoledžiju na biciklu. Onaj koji oseti svaku finesu tvog raspoloženja na neviđeno . Koga potrese svaka bora na tvojim veđama  i razveseli svaka koja se pojavi na krajevima usana.

Ja sam onaj koji preko dana proživi  priču kojom čete uveče uspavati. Onaj sa rukama što čeznu da zanoće kao  zagrljaj baž-daren po tvojoj meri . Izbalansiran na:  jako nežan,   koji spaja suprotnosti i čini nas jedninom . On je živa stvar, sluti dinamiku tvojih očekivanja i trudi se da ih pre-sretne .

Dok nesebično prihvataš šapat svih gradacija na temu ‘divna si’, ja sebično zakeram što sam lišen  prideva i bližih odrednica iz tvog osmeha na mojim usnama.

Grlim te tako jako kao da deo tvog umora mogu da prenesem na sebe, i nežno kao da preostali deo umora mogu da pretočim u uspavanku.

Grlim te zagrljajem koji mnogo toga znači i srećan sam: znam da znaš i razumeš svaku nijansu. Za bilo kog drugog bio bi to samo obruč oko tela od nečijih ruku, za tebe je ‘ono nešto’ čije značenje nepogrešivo  celim telom osećaš u duši.

Voleo bih da  mogu da prepišem, ovo je samo propali pokušaj mojih reči.

