Prošao sam kRoza koješta (k’o) bos po trnju.

Odmarao svoj kos-tur na šiljatom kamenju.

Tu mi se bRže-bolje dve isti-ne  ja-više:

1. Dvared ne možeš  istu vodu zagaziti

2. Tuđa ruka za-ista svrab ne češe,

ali vlasri-tom se ne možeš ni grliti ni-ti milovati

 

Samo još jedno ne znam

Da li kad kažeš: sam sam

Boluješ sam-oću za dvoje

Ili su obe jed-‘nako samo tvoje

Trikrat meri i ne krati

Lako je odanog odati

 

 Dovoljno sam ostario, vreme je da odrastem

Pre nego što uspem da umrem

Naučio sam kako se rimuje i sa-svim miruje

Rimom sam se krstio, s njom i raskrstio 

Beh dosta (u) oči-gle-dan i ne-sa-gledan

Zato gledaj dok trepneš da me sretneš

 

 

P.S. Pogled kad nije na tebi je slepo gledanje bez duše, svrhe, tek puka informacija.

Oči čuvam samo zbog mogućnosti da te sretnu.

Ako se to desi, ako nekad uhvatim sliku svog pogleda u ramu tvojih očiju, znaću kako iz-gleda ljubav.

I gledaću da t(o)e nikad ne izgubim iz vida.

tumblr_mgpk3sCFqA1ry21ujo1_500

