MOJA NOVA LITERARNA PO-BEDA


Slučajevi

Jednom se Orlov prejeo papule i umro. A Krilov je saznao za to i takoðe umro. A Spiridonov je umro sam od sebe. A Spiridonovljeva žena je pala s kredenca, pa i ona umrla. A Spiridonovljeva deca podavila se u veštačkom jezeru. A baba Spiridonova se propila i završila na ulici. A Mihajlov je prestao da se češlja i dobio šugu. A Kruglov je nacrtao damu sa bičem i poludeo. A Perehrestov je telegrafski dobio četiri stotine rubalja i toliko se uzoholio da su ga najurili iz službe.

Sve dobri ljudi, ali im se nije dalo.

Danil Ivanovič Harms

********************

Ej, ljudi, a ja ispao glavni na zboru stanara koji je danas održan. Priložio bih fotografiju kopije zapisnika kao dokaz, ali ne znam kako se ugrađuje u objavu. Moj rad na temu ‘ Organizacione promene u cilju efikasnijeg održavanja zgrade i kvalitetnijeg života u istoj’ dobio najviše glasova i proglašen za najbolji, kako stilski, tako i tematski doprinos. U diskusiji me podržala prevodilica sa trećeg, kustoskinja sa četvrtog (bila je toliko oduševljena da me je s vremena na vreme štipkala za jedino debelo meso moje štrkljaste figure) i lekar sa petog sprata. Protiv je bio građeVinski preduzimač sa drugog i viša medicinska sestra sa prvog sprata. Prelomila je kolebljiva gologuzija povedena mr., dr. i sci. autoritetima, te ubedljivo potukoh drugoplasiranog referenta za ONO (ono strašno – ne bezobrazno) iz neke nereformisane firme.

Predsednica skupštine stanara je predložila da samofinansiram izdanje brošure svog rada u izdavačkoj kući naše zgrade koju je ona danas osnovala. Brošura bi bila štampana u najmanje 18 primeraka (ako nemam za više), izložena na predstojećem vašaru Jeftinih reči, a učestvovala bi i na konkursu za rad godine koji organizuje ministarstvo kulture stanovanja.

Uzalud sam se branio da odvajam od usta da bih imao šta da jedem i da se tačno sećam šta sam poslednje jeo – kao da je bilo juče. Svi su se jednodušno složili da kao talentovani autor dugujem zgradi afirmaciju i izlaz iz anonimnosti…
Na kraju se odnekud pojaviše lebdeći tanjiri iz kojih se spustiše neka vanzemaljska bića i rasteraše nas vatrom iz svojih reptilskih čeljusti..

Oni doduše nemaju neko dramaturško utemeljenje, ali priču čine fantastičnom.

Srećom pa svako sumorno naličje stvarnosti ima svoje fantastično društvenoprihvatljivo lice za lepši kraj.

mage za Gugija 2

5 Comments:


Оставите одговор

