Kad bi sve pameti sveta na jedan bazar izneli svako bi se opet uhvatio za svoju. Mišljenje je kao dupe, svako čuva svoje.
Stoga, ako ti je teško što si čovek, ti ostani nečovek. Budi sebičan, gledaj i drpaj tuđa a čuvaj i voli samo svoje dupe, figurativno guraj sve u svoje a bukvalno u tuđa.
Ljubav ne boli – ona ne postoji – to boli.
Nekako bi se svi dogovorili da budemo bolji, problem je što niko neće i ne sme prvi da počne. Da se stvori lanac potrebno je mnogo karika, da bi se pokidao dovoljno je da samo jedna izda.
Batina (a nekima i sekina) je izašla iz raja, zato ima dva kRaja. Kad se batine udruže dobije se linč, a on je iz raje izašao.
U stvari, jedino je još u paklu veselo – vrag je odneo šalu. Zato je u ovom našem raju tužno i mučno, jer čoveku je teže kad ne može da se smeje nego kad ne može da plače.
Mi mislimo da je sreća uvek kod nekih drugih. Šteta je samo što oni to ne vide i ne mogu tu svoju sreću da podele sa nama jer misle da je kod nas..
Možda je poenta ne insistirati tvrdoglavo na svom mišljenju. Zašto se držati zakona svoje propasti kao pijan Tarabića?
Nađite nekog ko misli da ste srećni i usvojte njegovo mišljenje kao svoje, ako ne volite onog sa kim živite nađite nekog ko ga voli i nemojte ga tući već preuzmite od njega tu ljubav, ako ne volite svoj posao ne dajte ga onom ko bi ga voleo, nego prihvatite njegovo mišljenje i uživajte radeći.
Uvek kad počnem da razmišljam o svetu upadnem u sopstvenu zamku: učini mi se da su mi misli haotične i besmislene, a ustvari su logički precizne a deluju mi haotično i besmisleno jer je u stvari svet takav.
I nije problem što mi u poslednje vreme malo šta ide, već što mi veći deo života prođe u poslednje vreme.
Ja sam u stvari seo za tastapapiru samo da bih napisao prostu rečenicu: SVET OKO MENE, možda bi bilo bolje da sam stavio tačku (već) na: SVE.

