Ne-dosta-je mi nervnih završetaka za početke ovog što osećam prema tebi.
Ti si drugo ja,
treće oko i uho mojih slika I glasova u glavi ,
četvrti put kad Bog samo meni pomaže,
peta strana sveta,
šesta dimenzija mog srca.
Fali mi sedmo čulo i osmo svetsko čudo da te osetim,
deveta si planeta mog sve mira.
Ti si deseta muza i jedanaesta zapovest samo za mene
Da se nado(m)vežeš na ovo osećanje koje sakatim rečju ljubav samo zato što prikladnija nije izmišljena.
********************

Onog momenta kad te ugledah celim telom mi je prostrujalo prosvetljenje ravno onom kad je Tesla milujući mačku otkrio elektricitet i upitao se:” Ako je zemlja mačka, ko li je miluje?”

I još jače, Proželo me je duboko oSećanje sLično onom naravoučeniju kad mi je majka iznad očevog krsta, milujući me po već prosedoj kosi, rekla:”Pamtim te još kao božanstveni sjaj u pogledu tvog oca, od sad ću uvek gledajući sjaj tvojih očiju da se sećam njegovih.”

Ti si ovaploćenje ljubavi koja se prenosila sa kolena na koleno, iz oka u oko
Od malena do veka…

Moja ljubav je tamo gde si ti, pomozi mi da je nađem i svaki dan će počinjati tako što ću usnama otvarati moja dva poklona: tvoje oči.

