Kasnije ću proći cupkajući tim putem sa levom nogom pod miškom.
Sa sećanjima umočenim u dva deci majčinog mleka.
Sa vilicom koja ce coktati od studi protezom od mlečnih zuba.
Proći ću ga sam, makar na bosim rukama, sa sve nogama pod miškama.

Pre toga ću baciti pogled na tvoju sliku i okačiti ti šapat o minđušu. Upakovati neiskoriščene dodire u škrinjicu tesanu čežnjom za tobom, pa se, molim te, ako ikada stigneš mazi njima.

Jer ja nisam čuveni šansonjer koji je debelo naplatio skupim ulaznicama u najvećim halama svoje izmišljene ljubavi. Meni ljubav nije profesija, već propast koju stojički podnosim i njom se ponosim. Meni zaista nedostaje naša ljubav, mila.

I nisam tobožnji romantik, trubadur sa gitarom što po prigradskim domovima kulture i gradskim bibliotekama servira red zavodljive tuge, pa red pošalica, sve slikajući se sa vama oduševljenima koje se smeškate preko još neobrisanih suza. Meni ljubav nije gola egzistencija, već gola borba za opstanak. Ja ću ti zaista trebati kad ostariš ili onemoćaš, a nikad me nećeš upoznati.

Meni ne trebaju mase koje će me slepo slediti užarenog pogleda. Meni treba masa onih koji će me ostaviti na miru, šaka onih koji će me razumevajući zavoleti, i jedna jedina Ti da me obožava uprkos svemu…

Jer ja sam jedan od retkih koji imaju šta da kažu besplatno, a ne diže im se na sebe pred ogledalom- u meni se ogleda lom.

Mnome se nikad nećeš hvaliti ni nositi moje prezime kao ukras (jednom sam imao ruzmarin na reveru samo da mi više ne seru) jer su ti ruke prepune kopija tuđih stihova koje su pisali sami sebi.

Mene su živog saterali u mrtvi ugao da ti se nadam i igram klikerima. Otišao sam u okiš jer nisam hteo da đidam kao ostali.

Jer ja sam život već prokockao sve ne znajući pravila igre za koju su me okrivili bleferi.

Sam ližem svoje dane u-mesto hrane, retka sam vrsta: samo-jeD(i B)

Kasnije ću tim putem proći makar puzeći. Makar kao gr(l)om u jagode, kao bos po tr(e)nju… Čak i ako se nazad ne može, nikom ništa: koga nema bez njega se množe.
Kas-nije, sada je već skoro kasno za (u)skoro sve, osim da te volim.

