Nikad se neću odreći niti osporavati ljubav prema tebi. Time bih se borio sam protiv sebe.
To što osećam prema tebi je ljubav, a to u meni što hoće ljubav da ospori su očekivanja koja se osećaju iznevereno. Sam sam ih doneo na svet, sam ću ih se rešiti, jer bolje je udaviti čedo u kolevci nego gajiti nerealna očekivanja.
Ljubav nastaje bez razloga, a nestaje kad razlozi počnu da se traže. Kad bi se toliko odlučnosti, energije i motiva koje ulažemo u osporavanje ljubavi uložilo u njeno održanje ljubav prema nekome nikad ne bi prestala. Naprotiv, svaka prepreka koja bi se prevazišla samo bi je više učvrstila.
Znam da nisi najbolji čovek (nisam ni ja) i osećam sve tvoje mane, ali da je trebalo i da sam mogao ja bih voleo neku drugu.
Znam da to ne možeš da razumeš i to je razlog što od nas zajedno neće biti ničega, ali to ne može ugroziti moju ljubav: ona će postojati daleko od tebe kao što bi i pored tebe.
Kako reče pesnik:
„Ne, ja neću kleti gorku sudbu
što sam tebe sreo.
Neću kleti čak ni samog sebe
jer ja bih time svoju ljubav kleo.“
BI$

