Eh, da ova čežnja ima cenu sluge bi mi bili  najimućniji ljudi sveta.

Da ima granice ne bi ih dosegao taman da sve moje inkarnacije stanu u ovo po-stojanje zvano život i da imam stopalo tako veliko da mogu da obujem čizmu od Italije.

Da ima definiciju opisao bi zapuštene delove duše koje podmlađuje misao o tebi i svet bi dobio formulu besmrtnosti.

Da može da se preživi bio bih besmrtan, ovako ću otići samo ja, ona će ostati jer svet bez nje za tobom ne bi imao smisla.

Da ova čežnja ima sreće za(b)orala bi svoje brazde u plodnije lice koje bi rodilo osmesima.

Eh, i da ima cenu skončao bih kao ekscentrični bogataš, bedno, u trošnoj kolibici, na najudobnijoj slamarici nabijenoj ćežnjom za tobom, mila moja.

Ni za šta je ne bih dao iako će mi doći glave, jer šta su sva blaga sveta za ovo sveto osećanje. Beda je samo moj omotač, iznutra je bogatstvo satkano od tebe.

Zato bez stida pred svima skidam unutrašnje rublje i samo za tebe izvodim ovaj striptiz ogoljene duše, mila moja